Νομοσχέδιο

Ομιλία Τάσου Κουράκη στην Ολομέλεια 1.10.14 για διαθεσιμότητες, μετεγγραφές, ΕΑΠ

02/10/2014

Εάν θέλετε να δείτε και το κείμενο της ομιλίας κάντε κλικ στον τίτλο.

Ομιλία Τάσου Κουράκη στη Βουλή 10.9.2013 στη συζήτηση επί των άρθρων του σ.ν. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».

10/09/2013

 

 

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Κύριοι Υπουργοί, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, θα αρχίσω την τοποθέτησή μου με μία εγκύκλιο η οποία κυκλοφόρησε πριν ακόμα ψηφιστεί από τη Βουλή αυτό που θα σας πω.

Ομιλία Τάσου Κουράκη στη Βουλή 5.9.2013 στη συζήτηση του σχεδίου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων». (4η συνεδρίαση – β΄ ανάγνωση).

05/09/2013

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ (Εισηγητής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.- Ε.Κ.Μ.): Κύριε Πρόεδρε, κύριοι Υπουργοί, θα αρχίσω με ένα θέμα εξαιρετικής σπουδαιότητας, το οποίο δεν συζητήσαμε τις προηγούμενες ημέρες και  θεωρώ ότι εάν παραμείνει ως έχει, θα έχουμε προβλήματα και έξω από κομματικές, πολιτικές ή άλλες προτιμήσεις.

Ομιλία Τάσου Κουράκη στη συζήτηση επί των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις» 17-7-2013.

17/07/2013

"Πρέπει να δηλώσουμε ρητά και κατηγορηματικά ότι σε μια δημόσια εκπαίδευση, που για να λειτουργήσει στοιχειωδώς, απαιτούνται προσλήψεις εκπαιδευτικών, το δικό σας σχέδιο είναι σε αντίθετη κατεύθυνση από το δικό μας. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αναγνωρίζει διαθεσιμότητες και απολύσεις εκπαιδευτικών και δηλώνεται προς πάσα κατεύθυνση ότι στο σχολείο που οραματιζόμαστε και θα υλοποιήσουμε δεν περισσεύει κανείς, αλλά θα υπάρξουν οι αναγκαίες προσλήψεις, όχι μόνο για να καλυφθούν τα κενά, αλλά και για να υλοποιήσουμε το δικό μας σχέδιο. Το ενιαίο σχολείο θεωρίας και πράξης, σε τελείως διαφορετική κατεύθυνση από αυτό που πάτε να υλοποιήσετε εσείς, δεν μπορεί να στηρίζεται παρά στο κύρος, την αξιοπρέπεια και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού."

 

Syndicate content