ΙΕΚ

Ερωτηματικά και ανησυχία σχετικά με την αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα σπουδών των Δημόσιων ΙΕΚ

10/04/2014
Προς: 
τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Αριθμός πρωτοκόλλου κατάθεσης:7653/10.4.2014

Ερωτηματικά και ανησυχία σχετικά με την αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα σπουδών των Δημόσιων ΙΕΚ

Οι χειρισμοί του Υπουργείου αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας των Δημόσιων ΙΕΚ χαρακτηρίζονται – με αφετηρία την ψήφιση του ν.

Απάντηση: 

Δείτε την  απάντηση εδώ: http://bit.ly/1kct1mn

Απαράδεκτο το εργασιακό και ασφαλιστικό καθεστώς των εκπαιδευτών των δημοσίων ΙΕΚ της χώρας

20/01/2014
Προς: 
τους Υπουργούς Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας - Παιδείας και Θρησκευμάτων

Αριθμός πρωτοκόλλου κατάθεσης:5541/20.1.2014

Απαράδεκτο το εργασιακό και ασφαλιστικό καθεστώς των εκπαιδευτών των δημοσίων ΙΕΚ της χώρας

Όπως αναφέρεται στις επίσημες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, η πρόσληψη ωρομισθίων εκπαιδευτών στα δημόσια ΙΕΚ για το έτος 2013 – 2014 διενεργείται υπό το καθεστώς της «σύμβασης μίσθωσης έργου ωριαίας αντιμισθίας διδασκαλίας». Η σύμβαση αυτή προϋποθέτει έκδοση Τιμολογίου Παροχής Υπηρεσιών (ΤΠΥ), με ασφάλιση στον ΟΑΕΕ, αθεώρητο μπλοκ Τ.Π.Υ.

Απάντηση: 

Δείτε την απάντηση εδώ: http://bit.ly/19MZDB0 

Η απαξίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στα δημόσια ΙΕΚ και η υποβάθμιση της εργασίας των λειτουργών τους.

12/09/2012
Προς: 
τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Αριθμός πρωτοκόλλου κατάθεσης:1590/12.9.2012

 

Η απαξίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στα δημόσια ΙΕΚ και η υποβάθμιση της εργασίας των λειτουργών τους.

 

Παραμένουν απλήρωτοι οι περισσότεροι ωρομίσθιοι καθηγητές των Δημοσίων Ι.Ε.Κ.

30/11/2011
Προς: 
τους κ. Υπουργούς Οικονομικών & Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

 

Απάντηση: 

 

Επί 31 μήνες παραμένουν απλήρωτοι οι ωρομίσθιοι καθηγητές των Δημοσίων Ι.Ε.Κ., ακόμα μία απαξίωση των λειτουργών της δημόσιας εκπαίδευσης

02/08/2011
Προς: 
τους κ. Υπουργούς Οικονομικών & Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

 

Απάντηση: 

 

 
Η ερώτηση απαντήθηκε στις 11 Ιουλίου σε επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΚΚΕ κ. Ιωάννης  Πρωτούλης  σας παραθέτω το κείμενο της απάντησης :
Τώρα θα συζητηθεί η με αριθμό 1065/11-7-2011 επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας κ. Ιωάννη Πρωτούλη προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σχετικά με τη καταβολή των δεδουλευμένων στους καθηγητές των δημοσίων ΙΕΚ.
Την ερώτηση εκ μέρους της Κυβερνήσεως θα απαντήσει η αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Φώφη Γεννηματά.
Το λόγο τώρα έχει ο κ. Ιωάννης Πρωτούλης, ο ερωτών συνάδελφος, προκειμένου να αναπτύξει προφορικά την ερώτησή του.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΥΛΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κυρία Υφυπουργέ, δεν είναι η πρώτη φορά που φέρνουμε το θέμα. Το πρόβλημα ξεπερνάει τους τριάντα μήνες. Υπάρχει μια συνεχής και διαδοχική προσπάθεια εμπαιγμού των ωρομίσθιων, αλλά και μόνιμων εκπαιδευτικών στα ΙΕΚ.
Ρωτάμε και θέλουμε μια σαφή απάντηση –έχουν κάνει ερώτηση και άλλοι Βουλευτές- στο εξής: Πότε θα καταβληθούν τα δεδουλευμένα; Τα δημοσιεύματα μιλάνε για πάνω από δέκα χιλιάδες απλήρωτους εκπαιδευτικούς. Κι εμείς, όμως –μια εικόνα που έχουμε σαν Κόμμα- λέμε ότι είναι αρκετές χιλιάδες οι εκπαιδευτικοί. Πότε θα καταβληθούν τα δεδουλευμένα;
Υπάρχει ένα γαϊτανάκι εμπαιγμού. Επαναλαμβάνω ότι είχατε δεσμευτεί ότι θα πληρωθούν τον Οκτώβριο. Από τον Οκτώβριο πήγαν στο Γενάρη, από το Γενάρη πήγαν στο Φλεβάρη, από το Φλεβάρη πήγαν στο Μάρτη, μετά δεσμευτήκατε για τον Απρίλη, από τον Απρίλη είπατε ότι μέσα σε τέσσερις μήνες θα πληρωθούν και τώρα έχουμε Ιούλιο.
Επίσης, θα θέλαμε μια σαφή απάντηση θα γίνει με το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών. Αρκετοί από αυτούς δούλευαν με συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Γνωρίζετε τη θέση μας, ότι είναι απαράδεκτες αυτές οι συμβάσεις. Εμείς θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι μόνιμης, σταθερής, πλήρους απασχόλησης.
Το καινούργιο όμως, είναι ότι προσλαμβάνονται αυτοί οι εκπαιδευτικοί με συμβάσεις έργου, καταστρατηγώντας ακόμα κι αυτά τα ελάχιστα εργασιακά δικαιώματα που τους έχουν απομείνει. Και επιπλέον με την απειλή ότι αν η υπογραφή τους στη σύμβαση είναι με κάθε επιφύλαξη για τα νόμιμα δικαιώματα, τη χρονιά που έρχεται θα τους κλείσει η πόρτα στη δουλειά. Θα θέλαμε μια σαφή απάντηση.
Επίσης, επειδή τρέχει ο χρόνος μου, αν έχετε τα στοιχεία να μας πείτε αν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της πληρωμής, πόσοι έχουν πληρωθεί και πόσοι έπονται.
Ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε τον κ. Πρωτούλη.
Η αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Φώφη Γεννηματά έχει το λόγο, προκειμένου να απαντήσει στον ερωτώντα συνάδελφο.
ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ (Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Πρωτούλη, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ερώτησή σας θίγει ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα καθώς αφορά χιλιάδες ανθρώπους, χιλιάδες συμπολίτες μας.
Θέλω να συμφωνήσω με τη σοβαρότητα του θέματος. Δεν θα συμφωνήσω, όμως, καθόλου μΕ αυτά που είπατε στην πρωτολογία σας σε σχέση με τον εμπαιγμό. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως εμπαιγμός απέναντι σ’ αυτούς τους ανθρώπους, τους όποιους σέβομαι και κατανοώ απόλυτα το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.
Καλούμαι, όμως, σήμερα εγώ να μιλήσω εδώ για τις επιπτώσεις τραγικών επιλογών του παρελθόντος, που οδήγησαν στη συσσώρευση χρεών στον ΟΕΕΚ και στη σημερινή καθυστέρηση αποπληρωμής των οφειλομένων στους εργαζομένους, όσον αφορά τα δεδουλευμένα των εκπαιδευτικών των δημοσίων ΙΕΚ.
Αυτό πρέπει, επίσης, να καταγραφεί και να γίνει γνωστό. Ίσως δεν γνωρίζετε, κύριε Πρωτούλη, ότι ουδέποτε στο παρελθόν είχαν προβλεφτεί στον προϋπολογισμό του ΟΕΕΚ και του Υπουργείου Παιδείας, χρήματα για να αντιμετωπιστούν αυτές οι υποχρεώσεις που δημιουργούνταν όλα τα προηγούμενα χρόνια απέναντι στους εκπαιδευτικούς των δημοσίων ΙΕΚ, γι’ αυτό και συσσωρεύτηκαν τα χρέη και γι’ αυτό μιλάμε για χρέη προηγουμένων ετών, που ξεκινούν από το 2008, περίπου. Καταφέραμε ένα μέρος να το εξοφλήσουμε και καταφέραμε να βάλουμε μια τάξη και μια σειρά στα πράγματα, τουλάχιστον για το από εδώ και πέρα.
Τι κάναμε; Ήδη στον προϋπολογισμό του 2011 έχουν εγγραφεί οι πόροι που σε συνδυασμό με τα δίδακτρα που καταβάλλουν οι καταρτιζόμενοι θα καλύψουν, επιτέλους, τις λειτουργικές ανάγκες των δημοσίων ΙΕΚ και πρώτα απ’ όλα βεβαίως τις αποζημιώσεις των εκπαιδευτών.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι τα δίδακτρα για τα οποία μιλάτε στη γραπτή σας ερώτηση αρκούν μόλις για το 1/4 των δαπανών των δημοσίων ΙΕΚ.
Η Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης αξιοποιώντας το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων έχει καταβάλλει τα δεδουλευμένα του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου. Πιστεύω ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα εξοφλήσει τις οφειλές του τρέχοντος εξαμήνου, δίνοντας ένα οριστικό τέλος στην απαράδεκτη δημιουργία και συσσώρευση χρεών, όπως έγινε τα προηγούμενα χρόνια.
Θα ήθελα να τονίζω ότι για πρώτη φορά και με πρωτοβουλία του ΙΔΕKΕ μηχανογραφούνται, επιτέλους, τα στοιχεία των ΙΕΚ, οργανώνεται κεντρική οικονομική διαχείριση με στόχο την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη διοικητική και οικονομική διαχείριση.
Κύριε Πρόεδρε, σας παρακαλώ δώστε μου ένα λεπτό, γιατί είναι πάρα πολύ σοβαρό το ζήτημα.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Εντάξει, κυρία Γεννηματά.
ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ (Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Θέλω να υπενθυμίσω ότι ακριβώς η αδυναμία του ΟΕΕΚ να αντιμετωπίσει με αποτελεσματικότητα το συσσωρευμένο χρέος ήταν ένας από τους λόγους που με το νόμο 3879 μεταφέρθηκε η υποχρέωση εξόφλησης των οφειλών της περιόδου 2008 έως το τέλος του 2010 στο Υπουργείο Παιδείας, στην κεντρική του υπηρεσία.
Για την αντιμετώπιση μεγάλου μέρους αυτής της υποχρέωσης, στις 11 Μαρτίου 2011 ολοκληρώθηκε η μεταφορά πίστωσης στον ειδικό κωδικό του Υπουργείου μας ύψους 36 εκατομμυρίων ευρώ με ποσοστό διάθεσης 100%,σε αντίθεση με όλους τους άλλους κωδικούς που, όπως γνωρίζετε, έχουν ένα πάρα πολύ συγκεκριμένο ποσοστό διάθεσης. Αυτό, λοιπόν, απαντά ότι σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει εμπαιγμός του Υπουργείου, της Κυβέρνησής μας απέναντι στην αγωνία αυτών των ανθρώπων. Εξασφαλίσαμε αυτά τα χρήματα στο Υπουργείο.
Από εκεί και πέρα, το Υπουργείο Οικονομικών για να μπορέσει να προχωρήσει στην εξόφληση όρισε κάποιες προϋποθέσεις. Εξέδωσε μια υπουργική απόφαση με την οποία καθόρισε τη σχετική διαδικασία. Αυτή είναι μια διαδικασία χρονοβόρα, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να την ακολουθήσουμε. Ακριβώς για να μπορέσουμε να συντομεύσουμε τους χρόνους και να ανταπεξέλθουμε και να ανταποκριθούμε το συντομότερο δυνατό έχουμε δημιουργήσει ομάδες δουλειάς και στον ΕΟΠΠγια να συλλέξουν τα δικαιολογητικά και στην Οικονομική Υπηρεσία του Υπουργείου και ενισχύσαμε και την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου του Γενικού Λογιστηρίου, που είναι υποχρεωμένη να κάνει τον τελικό έλεγχο για τα παραστατικά. Έχουν συγκεντρωθεί τα παραστατικά και τα δικαιολογητικά σχεδόν από τα περισσότερα ΙΕΚ αυτή τη στιγμή –είναι λίγα αυτά που απομένουν ακόμη- έχουν προωθηθεί στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου, η οποία πιστεύω ότι για τα πρώτα ΙΕΚ το αμέσως επόμενο διάστημα είναι έτοιμη να προχωρήσει και να δώσει τα στοιχεία στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών.
Για τα υπόλοιπα, επειδή ήδη έχω καταχραστεί το χρόνο θα απαντήσω στη δευτερολογία μου.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε την κ. Γεννηματά.
Το λόγο έχει ο κ. Πρωτούλης για τη δευτερολογία του.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΥΛΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κυρία Υπουργέ, μην νομίζετε ότι σας αδικούμε όταν μιλάμε για εμπαιγμό. Δεν αδικούμε κανένα. Εσείς μόλις τώρα είπατε ότι εξασφαλίσατε το απαραίτητο ποσό από τις 11 Μαρτίου. Και μιλάμε για εργαζόμενους που έχουν να πληρωθούν τριάντα δύο μήνες. Να κάνετε fast track, κυρία Υφυπουργέ, στην πληρωμή των εργαζομένων. Είναι δυνατόν να λέμε ότι δεν είναι εμπαιγμός, ενώ τριάντα δύο μήνες οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι;
Το δεύτερο που θα θέλαμε να πούμε -και απευθυνόμαστε κυρίως και στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και στους εργαζόμενους- είναι ότι εμείς έχουμε διαφωνήσει –το ξέρετε πάρα πολύ καλά- με το θεσμό των ΙΕΚ. Έχουμε διαφωνήσει με όλη αυτή την περιβόητη διά βίου μάθηση, που είναι διά βίου αμάθεια, δεξιότητες μιας χρήσης.
Η πρότασή μας είναι να γίνουν δημόσιες επαγγελματικές σχολές μετά το λύκειο, υψηλού επιπέδου, με εκπαιδευτικούς με δικαιώματα, που να μην βάζουν το χέρι στην τσέπη οι σπουδαστές. Αυτό είναι που σήμερα πρέπει να διεκδικηθεί. Ασφαλώς, το επείγον είναι να πληρωθούν οι εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί.
Υπάρχει όμως, και ένα μεγάλο ερώτημα: Την επόμενη χρονιά, αυτή που θα ξεκινήσει, οι σπουδαστές θα ξαναβάλουν το χέρι στην τσέπη; Θα πληρώνουν δίδακτρα; Φτωχά παιδιά από άνεργες οικογένειες και ιδιαίτερα οι μετανάστες θα ξαναπληρώνουν ακόμη περισσότερο, διπλάσιο έως και τριπλάσιο στα δίδακτρα; Οι εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν να είναι ωρομίσθιοι, απλήρωτοι, κακοπληρωμένοι, να γυρνούν από ΙΕΚ σε ΙΕΚ για να συμπληρώνουν τις ώρες; Θα συνεχίσουν να αλλάζουν οι ειδικότητες σαν τα πουκάμισα ανά τρίμηνο, ανά εξάμηνο; Θα συνεχίσουν οι σπουδαστές να σπουδάζουν και στο τέλος των σπουδών τους στα ένα, δύο χρόνια να μην ξέρουν τι έχουν σπουδάσει και το χαρτί τους να μην είναι πιστοποιημένο, να μην γνωρίζουν τι αξίζει αυτό το χαρτί, να μην έχουν επαγγελματικά δικαιώματα, να μην μπορούν με αυτό το πτυχίο που παίρνουν να αναζητήσουν μια δουλειά;
Θεωρούμε ότι και αυτά είναι πάρα πολύ σοβαρά ζητήματα. Επειδή δεν απαντήσατε επί της ουσίας, επαναλαμβάνω το ερώτημα: Πότε θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι; Αυτό που είπατε ότι είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, τι σημαίνει; Ότι θα περιμένουν άλλους τριάντα δύο μήνες; Τι σημαίνει ότι είναι μια χρονοβόρα διαδικασία;
Ευχαριστώ πολύ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας):  Ευχαριστούμε τον κ. Πρωτούλη.
Το λόγο έχει η Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Φώφη Γεννηματά για τη δευτερολογία της.
ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ (Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Κύριε Πρωτούλη, εγώ επαναλαμβάνω ότι είναι τουλάχιστον άδικο να μιλάτε για την Κυβέρνηση μας, για το Υπουργείο Παιδείας, μπροστά στις προσπάθειες που έχουμε κάνει για να μπορέσουν να πληρωθούν αυτοί οι άνθρωποι μετά από τόσα χρόνια για εμπαιγμό.
Κανείς δεν μιλούσε όταν δούλευαν χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί αυτά τα κονδύλια. Κανείς δεν μιλούσε όταν υπήρχαν οι διαδικασίες που υπήρχαν στο παρελθόν. Και έρχεστε τώρα και μιλάτε σε εμάς για εμπαιγμό που εξασφαλίσαμε τα χρήματα, που φτιάξαμε ομάδες δουλειάς σε όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες. Μιλήσατε για fast track. Πάνω από τριάντα άτομα ασχολούνται αυτούς τους τελευταίους μήνες και στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και στην Οικονομική Υπηρεσία του Υπουργείου μας και προσπαθήσαμε να στηρίξουμε και την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου που, όπως ίσως γνωρίζετε, οργανωτικά δεν ανήκει σε εμάς, αλλά λειτουργεί με ευθύνη και με τις διαδικασίες του Υπουργείου Οικονομικών.
Και το Υπουργείο Οικονομικών έρχεται σε αυτή την τόσο δύσκολη συγκυρία και λέει: «Εγώ δεν ικανοποιούμαι από τον τρόπο με τον οποίο γίνονταν οι πληρωμές τα προηγούμενα χρόνια στον ΟΕΕΚ και θέτω εξ αρχής νέα διαδικασία». Γι’ αυτό υπήρξε η καθυστέρηση μετά το Μάρτιο και γι’ αυτό πέσαμε έξω, αν θέλετε, σε αυτήν την αρχική μας εκτίμηση, όταν εξασφαλίσαμε τα χρήματα και πιστεύαμε ότι μπορούμε πιο γρήγορα να πληρώσουμε.
Ποιος μπορεί να πει, λοιπόν, στο Υπουργείο Οικονομικών, όταν λέει ότι εγώ θέλω να θέσω διαδικασίες διαφάνειας και ουσιαστικού ελέγχου σε αυτή τη συγκυρία, ότι δεν πρέπει να το κάνει; Παίρνετε εσείς την ευθύνη, κύριε Πρωτούλη, και οποιοσδήποτε Βουλευτής να πει ότι χρήματα του ελληνικού λαού σε αυτήν την τόσο δύσκολη συγκυρία να δοθούν στα τυφλά, να δοθούν χωρίς να γίνουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, όταν μάλιστα γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι υποθέσεις του παρελθόντος του ΟΕΕΚ αυτή τη στιγμή εξετάζονται από εισαγγελείς;
Κατανοώ λοιπόν, τη μεγάλη αγωνία αυτών των ανθρώπων, αλλά είμαστε οι πρώτοι και οι μόνοι που προσπαθήσαμε να δώσουμε διέξοδο στο πρόβλημά τους. Αυτή η διέξοδος όμως, πρέπει να δοθεί με κανόνες και με διαφάνεια.
Από τη μεριά μου, είμαι ο τελευταίος άνθρωπος, όσο κι αν πιέζω να γίνουν όσο πιο γρήγορα γίνεται αυτές οι διαδικασίες, που θα πω «Να δώσετε χρήματα χωρίς έλεγχο». Κανέναν υπάλληλο του Υπουργείου Οικονομικών εγώ δεν μπορώ να πιέσω να βάλει την υπογραφή του για όλα αυτά τα εκατομμύρια ευρώ χωρίς να έχει κάνει πρώτα τις διαδικασίες και τους ελέγχους, που η νομιμότητα και το δημόσιο λογιστικό επιβάλλουν και το επιβάλλει και συγκεκριμένη υπουργική απόφαση που εκδόθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών.
Τα χρήματα βρίσκονται στον κωδικό μας με ποσοστό διάθεσης 100%. Από εκεί και πέρα, δεν μένει τίποτε άλλο παρά να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες τις οποίες σας διαβεβαιώνω ότι έχουμε επιταχύνει όσο πραγματικά μπορούσαμε.
Τώρα για όλα τα υπόλοιπα που λέτε, επειδή δεν έχω χρόνο, ένα μόνο θέλω να σας αναφέρω: Είναι η πρώτη χρονιά που θα υπάρξει κοινωνικό κουπόνι με το οποίο οι σπουδαστές θα μπορούν να πάνε σε οποιοδήποτε ΙΕΚ .
Για τα δημόσια ΙΕΚ καλύπτει το σύνολο των διδάκτρων και θα προηγηθούν στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Συζητάμε το νέο τεχνολογικό λύκειο, ακριβώς γιατί πιστεύουμε ότι η κατάρτιση πρέπει να ξεκινά από αυτή την ηλικία με ευθύνη του κράτους και θα συζητήσουμε ξανά τις ειδικότητες. Γι’ αυτό δώσαμε μέσα από το νόμο τη δυνατότητα στις περιφέρειες, μόλις οργανωθούν, να λειτουργήσουν εκείνες τα δημόσια ΙΕΚ, επιλέγοντας τις ειδικότητες που αρμόζουν στις αναπτυξιακές δυνατότητες και προοπτικές της κάθε περιφέρειας αποκεντρωμένα, χωρίς την παρέμβαση και την εξάρτηση του κεντρικού κράτους και του Υπουργείου Παιδείας.
Κύριε Πρόεδρε, έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα στον τομέα της κατάρτισης, γιατί εμείς θεωρούμε ότι είναι ένα πολύ σημαντικό εφόδιο. Τα παιδιά μας πρέπει να έχουν πολλές και εναλλακτικές διαδρομές και είναι καθήκον μας να τους εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες και προοπτικές.
Σας ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε την Αναπληρώτρια Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κυρία Φώφη Γεννηματά.
 
 

 

Απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί του δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης Ηρακλείου εδώ και τρία χρόνια!

24/01/2011
Προς: 
την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

αριθμός πρωτοκόλλου κατάθεσης:9636/24.1.2011

 
 
Απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί του δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης Ηρακλείου εδώ και τρία χρόνια!

Απάντηση: 

Απλήρωτοι οι υπάλληλοι του πρώην ΟΕΕΚ

15/03/2011
Προς: 
την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

 

Απάντηση: 

Πυρόπληκτοι σπουδαστές ΙΕΚ

17/10/2007
Προς: 
Υπουργούς Οικονομίας & Οικονομικών, Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας

Πυρόπληκτοι σπουδαστές ΙΕΚ

Τ.Κουράκης: να ενιαιοποιηθεί η δευτεροβάθμια Τεχνική Εκπαίδευση στην προοπτική του ενιαίου Λυκείου Αναγκαία η θεσμοθέτηση μεταλυκειακού έτους ειδίκευσης

Ημερομηνία: 
25/01/2008

Την αντίθεση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στην πρόωρη ειδίκευση των μαθητών της δευτεροβάθμιας τεχνικής εκπαίδευσης εξέφρασε ο βουλευτής Τάσος Κουράκης κατά τη διάρκεια συζήτησης επερώτησης βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Επισήμανε ότι είναι λάθος ο βομβαρδισμός των μαθητών με αυστηρά εξειδικευμένη γνώση που στις μέρες μας γίνεται σύντομα παρωχημένη και ότι οι μαθητές δεν πρέπει να στερούνται τον πλούτο γενικής παιδείας που πρέπει να τους δίνει η δημόσια εκπαίδευση για να μάθουν να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες.

Syndicate content